Name:
Email Address:
Address
Phone number
How can i help you? lose weight
gain weight
improve health
healthy breakfast
earn extra income
where do you live? PAHANG
KELANTAN
TERENGGANU
PERAK
KEDAH
JOHOR
PERLIS
KUALA LUMPUR
SELANGOR
MELAKA
NEGERI SEMBILAN
SABAH
SARAWAK

Put a website form like this on your site.

Wednesday, June 26, 2013

LELAKI ITU...=)



Assalamualaikum..

ENTRY macam gempak je..padahal...hahahaha...baco jer lah...26/5/2013-26/6/2013.....tarikh ape kah ini?...hahaha...Alhamdulillah dah sebulan kahwin....x sangka kan...dah kawen dah aku...=)....al-kisah mcm ne saya jumpa dengan suami ku tercinta ini...hahha....kitorang dah kenal masa kt poly lg...tp pernah tgk muka jer la...cakap nye idok ler pulak.....satu hari tiba2 ada seorang mamat ni add aku kt friendster(dulu friendster ler plg famos amos skali)..fb x de lg mase tu...masa mamat ni add aku x layan pun sebab kenal2 mcm tu jer kan malas nak approve....so,tamatla perkenalan setakat tuh jer.....so, aku pun menjalani kehidupan ku seperti biasa hbs diploma sambung plak degree kt UNIVERSITI MALAYSIA TERENGGANU.....macam2 la onak duri kehidupan yang aku lalui... n kenal dengan ramai kawan....yang bestnya terbentukla geng MANGO 5 di UMT ni...yang skrg sume bestfren2 ku...hihihihi...Ni lah gambar semua MANGO2...MANGO 5 THE LEGEND TUH!!!FUYOO...cantik kan...dah mcm cover album dah..hahaha...rindu korang...
 dah macam artis dah...hahaha

Ok...sampai situ jer...mcm dah lari tajuk jer....x per..still ade kena mengena lg....so, bile final year untuk hbs degree aku diuji dengan pemergian arwah ayah n along....Allah lebih sayangkan mereka...Semoga Allah mecurahi rahmat ke atas mereka berdua...sedih,x percaya,terkejut and hari2 menangis bile teringatkan arwah sampai aku dah rasa x semangat lg nak lalui hari2 biasa...dah x larat nak menangis tp itu semua takdir....kita kena redha dengan apa yang ditetapkan...Allah lebih tau....rindu kt arwah ayah and Along...rindu sangat2...Al-fatihah untuk mereka berdua....

Lepas hbs blajar aku kena wat industrial training kt mpob.....alhamdulillah dengan sokongan yang kuat dari kawan2 aku,aku dah boleh ceria balik...terima kasih MANGO 5...tp bila dah g training ni MANGO 5 dh jd MANGO 6 dengan kehadiran ahli baru...HOT MUMMY...DIPERSILAKAN K.ANNNNNNNNNN....(clap33x)...haaha....

mummy yang kuat membebel...hihihihihi

biler hujung minggu jer ktorg mesti g kuar jalan2...al-maklumla firstime duk kat KEY ELL.....Habis sume tempat nak pergi....so, nak dijadikan citer...ktorg bile kuar jer kompem akan update gambar kt FACEBOOK....glamour x MAK JEMAH...hahahaha....dari sekeping gambar nih la bermulanya titik permulaan aku kenal semula dengan SUAMI KU YANG TERCINTA...(chewah...hihihi)....masa ni ktorng makan2 kt times square.... terima kasih aten pepatin sebab upload gambar ni kat FB kamu...=)...nak tulis blog nih terjumpa jugak gambar nih kt dalam komputer dia...hihihi...dia simpan rupenya gambar nih...
 
control ayu jer semua kan bila nak bergambor...ahaks...


Suami aku nih masa tuh dia friend dgn k.ann dekat fb...so, bile dia nampak gambar aku dia pun kenal la aku kan yang x approve die kt friendster dulu...tp masalahnya dia x tau nama aku...so, dia add la suma nama2 yang di tag kt gambar tuh....so, tiba2 adalah friend request kt fb aku..bukak2 tertera nama Muhamad Aizuddin Bahtiar....aik...mcm ku kenal jer nama nih...tp dimana ya...tiba2 tergerak hati nak approve.....so, dari situlah bermulanya detik2 perkenalan....pastu ktorg jumpa...berdebar jugak nak jumpa dia sebab dah lebih kurang 4 tahun x jumpa...tp Alhamdulillah dia okay....pas jumpa tuh terus dia ckp nak jumpa family aku...OH NO!!!!...yer ke dop nih....takut jgk nak bwk jumpa sebenarnya...tp x per lah...bawak je la jumpa...sekurang-kurangnya family aku tau aku kawan dengan sapa.....6 bulan pastu ktorg pun bertunang pada tarikh 10.11.12.....ni lah gambar masa tunang.....makeup ditaja khas oleh k.cha,patenk, anem n etty...4 orang mak andam...hebat x....hihihi...
 lawo x saya...hahaha...t.kaseh mak andam ku semua...=)

N 6 bulan selepas tunang ktorang pun kawen 26/5/2013....Alhamdulillah...selamat semuanya...n sekarang dah genap sebulan kawen....semoga kitorang bahagia hingga ke syurga...dimurahkan rezeki, panjang umur n panjang jodoh..amin...sayang abang....=)

 
i loike pink color...=)
TRAINING EXTRAVAGANZA HERBALIFE +HONEYMOON...YIPPEE...

yes...akhirnya impian nak naikan berat jugak tecapai setelah mcm2 cara diusahakan...Alhamdulillah berjumpa dengan Herbalife...bagi nutrisi yang sihat dari Herbalife dalam badan dengan izin Allah....SAYA DAH NAIK 7 KG....alhamdulillah...THANK YOU ALLAH THANK YOU HERBALIFE...I LOVE HERBALIFE...muka pun dah improve sangat2...dah x payah nak pakai make up tebal2 dah.....=)
SEBELUM (36KG)

SELEPAS (43KG)

sapa2 yang berminat untuk turun berat/naik berat/perbaiki kesihatan...leh la sms/call/.whatsapp saya sekarang...013-9151780....saya akan bantu untuk coach anda.....saya banyak tips2 yang nak di share.

No comments:

Post a Comment